Jag finns kvar…

IMG_2065

… jag är bara lite begravd i arbetet med min C-uppsats just nu. Vet inte hur jag tänkte när jag bestämde mig för att skriva färdigt den nu. Jag har inte ens avslutat Kreativt skrivande än. Plus att jag är mammaledig. Ledig. Haha. Fast samtidigt är det nog bra att jag gör färdigt den på det här hektiska viset, jag tror nämligen att jag behöver en rejäl dos med press för att jag ska få tummen ur. Den har ändå legat och väntat i fyra (!) år nu.  Jag försöker planera och ta en sak i taget. Sitter på kvällarna och så fort T är ledig så åker jag in till bibblan. Den här veckan har jag ägnat åt närläsning och en massa anteckningar. Är i den där fasen när det känns som att mitt huvud består av väldigt många lösa trådar som spretar åt alla håll. Nästa vecka tänkte jag i alla fall ta tag i skrivandet och analysen ordentligt. Jag har ju redan skrivit mer än hälften så jag borde fixa det här på en månad.

Med detta sagt så blir kanske bloggen lite åsidosatt de närmaste veckorna. Men snart är jag tillbaka, snart är jag ute ur dimman.

Kommentera

